Konstiga traditioner..








Inatt drömde jag något mystiskt.
 

Jag var i min lägenhet, och det hade flyttat in nytt folk i lägenheten under mig. Jag och Emma gick ner och hälsade på, det var tydligen en jättestor irländsk familj. Alla hade gröna kläder på sig och det var grönt överallt. Dom hade värsta festen och vi va med men sen gick jag, Emma, vår jompalärare och några mysko människor till upp till min lägenhet. HELT PLÖTSLIGT BÖRJAR DET SKAKA och så välter hela huset :S Då var det irländarna som hade skuffat omkull huset för det var nån av deras traditioner tydligen. Sen skulle jag leka hjälte och försöka rädda människor, så jag gick in i massa lägenheter som va helt omkull eftersom huset låg på sida. Och sen gick jag ut och fick hedersmedalj för att jag var så duktig. Sen vaknade jag.
 

YARRRR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback