Hundtricket?








image33Var ute på upptäcksfärd med Doris idag efter skolan. Försökte hitta en väg som jag gick på för ungefär två år sen, haha och jag hittade den! Wuawu. Sen gick jag in till stan för att träffa Yasmine och utanför Lisco så möter jag en kille på typ 25 som verkar ha någon sorts störning i hjärnan.. Han tittar på mig och när vi är typ brevid varann småskriker han till "Vilken söt hund du har" Jag vände mig om och sa tack tack och fortsatte gå och då hör jag bakom ryggen "nästan lika söt som dig" haha.. feg kille :D
 
Sen går jag vidare och småflinar åt det, och typ en minut senare hör jag att nån skriker från högt uppe i nått hus. Tittar upp och ser en tant som står på en balkong och höttar med näven.. lyckas inte höra vad hon sa men kunde urskilja LYCKA TILL och HUND. Hon såg arg ut och jag vet inte vad hon menade :D haha cp..

 

Kommentarer
Postat av: Peabe

hahaha låter som en lite halvstörd promenad! :P

2007-04-17 @ 17:18:53
Postat av: Anna

Gudars Stina hur lyckas du med at råka ut för sånna där?

2007-04-17 @ 19:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback