Ohohoh! Jag har en blogg








Jag lovar och svär att jag kommer vara en enusiastisk bloggare som endast och bara skriver om världsviktiga saker som mitt liv.! typ... Jag ska risa, jag ska rosa, jag ska svina och jag ska skriva en massa crap :P ööööh eller så får vi se hur det blir med den saken.

Jag ska iaf börja med att förklara mitt bloggnamn, Stian. Det var ett misstag OKEJ?! Men egentligen så är det lite kul eftersom att när jag prenumererade på tidningen Kalle Anka för en drös år sen, stod det Stian Andersson som prenumerant. Kul! Så jag har typ hundra tidningar som de står Stian på.. uuuuuhu den du!

Oh lala det är fredag idag, då vet man aldrig vad som händer. Nu ska jag iaf ringa mamma och säga att vi ska fara och köpa en fön till mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback