Äntligen lite motivation :D








dorkkanHalleluja vilken underbar känsla! haha, jag har varit duktig idag. Va och simmade med Anna efter skolan, bubbla bubbelpool och simma några längder.. sen GICK jag hem och va ut och GICK med Doris efter det. Och ikväll måst ja ut och GÅ igen med dorkkan igen. hoho! Och så fick jag veta att jag kommer att ha Doris varje dag i en månad om några veckor, mamma ska på praktik i Stockholm så Doris kommer bo med mig :) Kommer nog bli tungt att måsta gå upp tidigare på morgonarna och gå ut med henne, men det ska gå! Ska nog fara och simma nån gång i veckan också, det var riktigt skönt. JAG SKA FÅ TILLBAKA MIN KONDITION :D (som jag tappade nån gång när jag var typ fem år hehe)

Haha två flickor knackade på dörren just,
-Hej vill du köpa lucialotter?
-Jaa, mjaa det kan jag väl göra. Vad kostar dom?
-En euro styck.
-Å vad kan man vinna då?
-Jaaaa storvinsten är 1000 euro från Ålandsbanken (stina tappar hakan) bla bla bla bla bla....
-OKEJ JAG TAR TVÅ!
(Nu anfaller doris ungarna)
-Åååh va söt.. *klapaklapa*
(Stina öppnar lotterna hysteriskt)
-VINSTLOTT á 1 euro?! vadå har jag vunnit en euro?
-Nääääe alltså.. du har vunnit nånting men vi vet inte riktigt vad.. tror att det står i tidningen eller nått.... Men nånting har du vunnit i alla fall!
-Jahapp... bra bra hejdårå :P

Om jag har vunnit en keps eller en årsförbrukning på barnmat blir jag sur. Jag ska ha 1000 euroo!! :D


Kommentarer
Postat av: Anna

höhö jag fick skjuts :D

2006-10-31 @ 21:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback