Anna!








Haha Anna ringde idag och frågade om jag hade något för mig imorgon,  mja kanske det tyckte jag. Men sen berättade hon att hennes bror hade vunnit nån tävling på Steel FM, och priset var att två pers sku få åka flygplan runt Åland!! Men han skulle iväg till Sverige den dagen så Anna fick priset och hon bjöd då med mig :D WEIIIIIII GLAD STINA!

Men nu är det ju så att det blåser storm utanför fönstret så det kanske blir en annan dag :D Vi ska fluga flugplan! Nu sitter Anna här och mumsar i en underbart smarrig fruktpaj med vitchoklad och exotiska frukter-frukt som mamma har lagat :D Värsta belöningen! snel anna.

TACK!

Ikväll blir det Arken, mumma..

Anna!

Kommentarer
Postat av: Herr snutt

Jag måste bara säga att du får sluta snutta dig eller så kommer snutterna och snuttar upp dig.
Snuttat?

/Herr snutt

2006-10-27 @ 19:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback