Wow!








Igår fick jag min första tandläkar-räkning ever, det kändes.. stort. Och dyrt. Men förhoppningsvis behöver jag inte betala själv ^^ hehe.

Det var meningen att jag och Anna skulle baka kakor igår, så vi for och handlade massa ingredienser till Kantarellen. Sen vart jag hungrig och tyckte att vi skulle till Garaget och äta, så vi for dit. Garaget + planer för kvällen = inte bra! Anna och jag blev mycket mätta och mycket trötta så vi orkade inte göra någonting typ. Med mycket ansträngning tog vi oss ner på stan för att rasta Doris, kolla på lucior och hämta gratis kakburkar. Så vi fick våra kakor iaf ^^

Ikväll blir det Idol-kväll med mamma i Eckerö. Imorgon Paradise-kryssning med Sara :D Wohoo det blir röj med alla pensionärer och vi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback