Onsdag, torsdag, fredag








Igår:
Skola - börjar nästan bli stressad nu.. Snart har halva sista skolåret gått och herre guud! Snart måst man börja tänka på slutarbeten och UF-företag och herre gudars skymning hur ska det gå till.. Jag och Emma ska stå på Godbymässan nästa helg och sälja bröd så BE THERE! och köp massa av oss :P

Middag på Mannechai - med pappa. Det var gott ända tills pappas käke gick ur led. Det var lite läskigt :P

Tatuering! - Haha, i måndags påminnde pappa mig om att han sku tatuera sig på onsdag (igår alltså) Och jag sku måsta köra dit honom, och jag sa att ja gick med på det om ja fick en tatuering jag med! hahah, så två dagar senare satt jag där nervös som en giraff. Det blev en stjärna på handleden som jag har funderat på ett tag :) De blev nog fint. Får se när tatuering nr två blir av! haha..

tatu

Idag:
Skola - same same but different, jag har skapat en tatueringstrend misstänker jag! hahah

Hangaround me Emma - först var vi och tanka bilen, sen ville jag åka till sparhallen MEN tacka gudarna för Emmas snålhet, vi åkte till MiniMarket :) Handla lite mat och vem träffar jag inte där utanför när vi handlat klart? Jo Mathias som var hemma från Sverige i ungefär två timmar.. haha! Det var roligt att se honom :) Jag fick en kram och Emma blev ledsen när han inte ens hälsade på henne. buhu life suck :P Sen åkte jag och Emma hem till mig och lagade plättar, Anna kom å hälsa på och var så snäll och gick ut me Doris ^^ Efter det var det bråttom iväg till Niklas Pelin igen, tatueraren. Emma blev så sugen när hon såg min så hon måsta ringa och höra om han hade tid att gadda henne idag, haha. Stackars Emma tyckte det gjorde olidligt ont..

Plugg - nu snart är det plugg för hela slanten som gäller. Måste få en trea i Casénprovet, annars döör jag nog!

Imorgon:
Tilda fyller 18! - och det kanske blir kryssning med Eckerö Linjen, woho :P Annars sku ja nog vilja till Arken och kolla Magnus Betnér men antagligen blir det inte så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback