Bonde söker fru!








Kryssningen igår var faktiskt sjukt rolig :D

Jag och Sara begav oss nästan på direkten till bubbelpoolen. Där hittade vi Mathias och Kris, två oolänningar (det hördes på långt håll) och Kris hade tydligen varit tillsammans med min syster i lågstadiet, hahah.. När dom stack började vi prata med två killar från Kalmar, dom bjöd oss på förfest och allt. Men sen! Mitt i allt! Dök Micke från Bonde söker fru upp och satte sig i bubbelpoolen och vi började prata med honom om kärlek och livet och haha.. Han var där på sin egen svensexa, skulle gifta sig i December, men vi fick inte veta med vem :P Men så svårt var det väl inte att räkna ut det :)

Sen blev klockan nio och personalen kom och tjatade på oss att vi sku måsta gå därifrån, för dom hade stängt för en timme sen. Haha.. Sara och jag tog vårt pick och pack och traskade ner mot hytten, tog farväl av Micke och sa att vi ses i Karaokebaren sen.. hahah.

Klockan tio var det middag på finaste resturangen som gällde, Saras farbror hade fixat matbiljetter så vi fick trerätters-middag Gratis! :) Två timmar senare hade vi fått alldeles för mycket av det goda (mat ;) såklart hehe..) så vi tänkte gå till hytten och vila en halvtimme före vi sku gå till discot, men vi vaknade kl tre av att Saras pappa dunkade på hytten och sa att NU SKA VI HEM! haha.. Sjukt vad tiden går fort när man är trött


Ikväll  är det skolarbete som gäller. Jag har två presentationer som ska vara klara om en vecka, och jag har inte ens börjat än :/ crap crap

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback